Spolupráce s českými lázněmi

Jasným úkolem a cílem bylo zvednout návštěvnost webu, podpořit povědomí publika o projektech, procedurách a pobytech, zvýšit počet poptávek a průběžně ladit web (vylepšit vzhled a obsah, zpříjemnit návštěvu uživatele a zároveň zaškolit v systému pracovníky lázní).

20. 7. 2017

Léčebné lázně Bohdaneč a lázně Teplice nad Bečvou včetně projektů MW clinic a Alzheimer care
Paní Bohdana Opočenská – výkonná ředitelka
Začátek spolupráce: únor 2017
17 jednání a pracovních dní strávených u zákazníka
Přes 350 odpracovaných hodin v týmu
Přes 690 najetých kilometrů
(údaje k srpnu 2017)

Pro Léčebné lázně Bohdaneč a lázně Teplice nad Bečvou, pod kterými jsou zároveň zaštítěny projekty Alzheimer care a MW clinic, spravujeme v oblasti online marketingu:

  • PPC kampaně ve vyhledávací síti,
  • bannerové a textové kampaně v obsahové síti,
  • pracujeme na optimalizaci pro internetové vyhledávače včetně SEO copywritingu,
  • řízené rozhovory,
  • upravujeme webové stránky a průběžně provádíme jejich uživatelské testování,
  • tvoříme reklamní kampaně i organické příspěvky na Facebooku obou lázní.
  • podílíme se na vylepšení služeb Call centra

Jak naši spolupráci hodnotí vlastními slovy paní Bohdana Opočenská, výkonná ředitelka obou společností? Přečtěte si naši referenci.

Hodně spolu komunikujeme

„Spolupráci vnímám jako velmi přínosnou a příjemnou, protože se jedná o tým ohromně komunikativních lidí, kteří dokáží přesně vystihnout naše požadavky. Mají velkou snahu a vysoké pracovní nasazení. Líbí se mi jejich nadšení a jak pojímají práci komplexně. Díky tomu, že hodně komunikujeme, vidíme, v čem nám mohou i nadále pomáhat.“

Líbí se mi, že u nás tráví čas

„Je proto možné skoro vše nastavit okamžitě během celodenní schůzky. Subjektivně mi spolupráce přinesla dobrý pocit, že jsme se někam posunuli a je o náš online marketing dobře postaráno. Na 100 % vidíme výsledky, které mají narůstající tendenci. Nejen, že mi jejich služby usnadnily práci, ale vím, že na všem pracují profesionálové.“

Překvapila mne neformálnost příspěvků na Facebooku a lákavá webová prezentace

„Příspěvky na Facebooku jsou netradičně pojaté, vtipné a velmi dobře fungují na naše publikum. Byli jsme zvyklí komunikovat na sociální platformě poměrně úřednicky. Dále mě překvapilo i to, jak dobře a lákavě může vypadat webová stránka, kterou nám připravili. Ani jsem nevěděla, že to náš systém umožňuje.“

Výsledky potvrzují nejen pracovníci lázní, ale i naši klienti

„Cíle hodnotíme nejen podle návštěvnosti stránek a tržeb, ale i subjektivně. Kolegové v lázních si všímají, že jsme opravdu vidět a rozhodně se zvyšuje povědomí o značce. Dokonce to říkají i naši klienti. Prezentace vypadá moderně, působí lákavě a lidem se líbí.“

Přátelům a partnerům doporučím DF MARKETING s klidným svědomím

Není na co čekat, výsledky jsou vidět téměř okamžitě. Ušetří to čas a usnadní práci. Osobně považuji internetovou prezentaci za velmi důležitou. Přešli jsme na řešení i na úkor tiskovin. DF MARKETING budu doporučovat přátelům a partnerům s klidným svědomím. Málokdy se vidí takový zájem o zákazníka a solidní jednání.“

Třemi slovy na závěr

  • Profesionální
  • Pružní
  • Empatičtí

Naše cíle v bodech, které jsme v lázních splnili a nadále plníme

  • Jezdíme na celodenní jednání a naši práci odvádíme okamžitě přímo u zákazníka
  • Žádné dlouhé dopisování po e-mailech – důležité věci řešíme zásadně osobně a vyrážíme „do terénu“ i přesto, že do Teplic nad Bečvou to pro nás není zrovna za rohem
  • Do posledního puntíku se snažíme pochopit zákazníky našeho zákazníka
  • Hodně se ptáme a nasloucháme
  • Plnění termínů a dohod máme minimálně na prvním místě
  • Nejsme nejlepší, ale pro náš společný úspěch děláme maximum
  • Účastníme se akcí zákazníka
  • Zhodnocujeme 13 let obchodních, marketingových a lektorských zkušeností