22.11.2017

Vytvoření a správa PPC reklamy

PPC reklama v reklamních systémech AdWords a Sklik stále představuje jednu z nejúčinějších metod propagace v internetovém prostředí. Nabízí přesné cílení a zobrazuje se tak uživatelům, které s velkou pravděpodobností také osloví.

Zkratka PPC vychází z anglického Pay per Click, což znamená, že platíte (zpravidla) za proklik na cílovou stránku. Díky tomu je tato metoda také velice dobře měřitelná a návratnost vynaložených investic jasně zřetelná.

Nejčastější formou PPC je reklama ve vyhledávání. V takovém případě se textová reklama zobrazuje uživateli, který do vyhledávače (např. Seznam, Google) zadá dotaz, který je spojen s vaším produktem nebo oborem.

Dále můžeme zvolit reklamu v obsahové síti. Zde se jedná o zobrazování grafických a textových bannerů vaší firmy napříč celým internetem. Kde se takový banner zobrazí udává téma jednotlivých webových stránek, ale i zájmy uživatelů.

Velice účinný marketingový nástroj je mimo jiné i remarketing, který návštěvníky vašeho webu navrací zpět na stránky. Pokud si tedy uživatel zobrazí vaši internetovou prezentaci, bude se mu zobrazovat vaše reklama i na jiných místech. Je to dáno speciálním měřícím kódem, který vložíme na váš web.

Co vám PPC reklama od DF přinese?

  • zvýšení povědomí o vaší značce
  • přesné cílení
  • rychlé přizpůsobení reklam (např. aktuální dočasné akce či slevy)
  • měřitelné výsledky a přehledný report každý měsíc

Mezi PPC reklamy patří také inzerce na Facebooku, která nabízí zajímavý reklamní systém a ještě přesnější možnosti cílení. Více o facebookové reklamě naleznete na stránce o Facebook Ads. Na založení a nastavení PPC a FB reklamy vás také rádi zaškolíme.

Potřebujete založit PPC reklamu? Nebo zvýšit její účinnost? Napište nám.