8 předsevzetí která vám zajistí nové zákazníky i klidné spaní

Další rok je za námi a na řadu přichází trochu té podnikatelské sebeupřímnosti a zhodnocení dosavadních (ne)úspěchů

8 předsevzetí která vám zajistí nové zákazníky i klidné spaní

21. 12. 2018

Další rok je za námi a na řadu přichází trochu té podnikatelské sebeupřímnosti a zhodnocení dosavadních (ne)úspěchů.  V online prostředí to znamená položit si dvě zásadní otázky:


Byl(a) jsem spokojen(a) s výsledky mého webu/e-shopu?

Dokázali bychom v naší firmě odbavit více poptávek/objednávek? 



Pokud začínáte odpovědí “ne” a šeptáte si, že byste uvítali více nových zákazníků nebo si jen uvědomujete význam kvalitního online marketingu, pojďte si dát pár nutných předsevzetí na rok 2019:
 

1. Věnuji více času SEO

Podrobná analýza klíčových slov, meta descriptiony, ALT tagy a mnoho dalších aspektů může vaše podnikání, v případě jejich absence, zmrazit nebo vám naopak zajistit slušný počet objednávek.

Chci to profi

2. Dobře investuji do PPC reklamy

Možná, že máte hezký a dobře odlazený web, ale není-li o něm ani hlásky, těžko jej zákazníci najdou. Investice do kvalitní inzerce se poměrně rychle vrací a přináší výrazné nárůsty. Facebook umožňuje perfektní zacílení, AdWords a Sklik pak široký záběr na opravdu dobrých místech.

Chci to profi

3. Na žebříčku priorit budu mít kvalitu webu/e-shopu

Na to, abyste zaujmuli uživatele, kterého přivedlo organické vyhledávání nebo PPC platformy, máte jen několik sekud. Zde se jedná převážně o design webu. Co je však také neuvěřitelně důležité, je rychlost načítání nebo např. jeho responzivní zobrazení. Pokud váš web některým z důležitých předpokladů nedisponuje, bude na tom potřeba pořádně zapracovat.

Chci to profi

4. Budu tvořit obsah pro sociální sítě a blog

Pravidelná publikace do blogu, příspěvky a videa na sociálních sítích i občasná soutěž - to vše je důležité. Nezapomínejte mj. svůj obsah vždy dobře přizpůsobit cílové skupině. A pokud máte cílovek více, neservírujte za každou cenu všem všechno. Např. Facebook umožňuje volbu okruhu uživatelů i v organic postech. TIP: Facebook, LinkedIn a dokonce i Instagram mohou být také skvělými pomocníky při náboru zaměstnanců.

Chci to profi

Předsevzetí do roku 2019

5. Ušetřím díky funkčnímu CRM

CRM systém ušitý na míru dokáže reálně uspořit hned několik hodin denně mnoha jednotlivých zaměstnanců, manažerů i majitele firmy a to jen díky tomu, že vybrané procesy zautomatizuje.

Kontaktujte nás

6. Budu se vzdělávat

V marketingu, ale i v obchodu se ženou trendy a technologie neustále kupředu. Nezapomínejte se vzdělávat

Chci školení

7. Lépe poznám své zákazníky

Víte jaké jsou vaše cílovky? Pokud ne, v roce 2019 byste to měli změnit. Vytvořte si persony, ptejte se zákazníků osobně, po telefonu či na veletrzích. Zjistěte kdo jsou, co mají rádi a co od vás očekávají.

Chci to profi

8. Zlepším své obchodní dovednosti

Prodejní dovednosti jsou základem podnikání. Proto by nejen majitel firmy měl ovládat “umění obchodu”. Každý, kdo se dostane do kontaktu s vaším zákazníkem, může rozhodnout. Pokud si tedy nejste jisti v kramflecích, využijte školení či si najměte profesionální obchodníky na vaši akci.

Chci to profi 

Jste odhodlaní v roce 2019 zamakat na svém webu nebo e-shopu, zautomatizovat nutné procesy, vzdělávat se, rozhýbat sociální sítě a využít obchodní činnost na maximum? Rádi vám s vaším marketingem a obchodem pomůžeme.

Rozjeďte to ve 2019! Pro začátek nám stačí napsat.