První stránka na Googlu to je sen každého webu či e-shopu
Každý chce být na internetu vidět na první stránce vyhledávače Google nebo Seznam, každý chce prodávat online a proto se konkurenční prostředí přiostřuje a reklamní prostor zdražuje.
1. 12. 2021
Myslete na rok 2022 a připravte si marketingový plán
Rok 2022 se nezadržitelně blíží a už teď je ideální čas řešit online marketing. Téměř 2 roky se mnoho situací odehrává ve virtuálním prostředí na Internetu a nezdá se, že by online nákupy a poptávky měly zmizet. Abyste uspěli i Vy, zaměřte se na tyto oblasti a zeptejte se sebe nebo svého dodavatele:
- Máme špičkový web (rychlý, responzivní, přehledný)?
- Jsou nastavené cíle pro online marketing a plníme je? Rosteme i v krizi?
- Je náš stávající dodavatel online služeb zaměřený na výkon?
- Máme již nastavené cíle na rok 2022?
Zaznělo alespoň 1x slůvko NE? Pak je to pro nás příležitost pomoci Vám být na internetu úspěšní.
Jaké úspěchy jsme vybojovali v roce 2021 s našimi klienty
126% nárůst tržeb
oproti předchozímu roku na e-shopu s domácími spotřebiči Miele
20+ poptávek
během prvního měsíce od spuštění webu pro autorizovaného prodejce vozů Citroën a Suzuki
200+ poptávek
za 1 rok spuštěného webu a díky marketingové podpoře pro značkové bazény
4 týdny ke spuštění
a prodejce obráběcích nástrojů měl od nás spuštěný zbrusu nový e-shop
...a na co jsme náležitě hrdí u našeho projektu Portál řidiče
- 1 milion návštěv měsíčně
- 914% nárůst organické návštěvnosti
- 53 % frází do 10. místa ve vyhledávačích
- vyhledávače zobrazují obsah do pár hodin
Na vysoce konkurenční fráze spojené se značkami (např. Škoda, Volkswagen, Toyota...) obsazujeme přední příčky ve výsledcích vyhledávačů.