15.10.2017

Podpora prodeje

V našem týmu máme nejen zkušené marketingové specialisty, ale také výborné obchodníky. Marketing a obchod se u nás velice úzce prolínají, díky čemuž váš byznys posouváme k vysněným cílům trochu jinak a rychleji než byste pravděpodobně očekávali. V DF nekončíme marketingem, ba naopak! Marketingem to u nás začíná a proto pro naši efektivní spolupráci potřebujeme vás a vaše zákazníky poznat co nejlépe. Někdy se jedná až o stovky hodin. Jak vše probíhá a jak může náš obchodník pomoci vaší firmě?

INTERNĚ EXTERNÍ OBCHODNÍK

Spojení “interně externí” je v DF na denním pořádku. Obchodník s takovým přívlastkem se stane na x hodin měsíčně vaším profi kolegou. Prohlédněte si, co za vás hravě obstará s excelentní profesionalitou.

Obvolá vaše kontakty

Znáte to… všude vám doporučí, abyste nezapomínali na “care” (pečovat o stávající zákazníky) a obvykle ale také s pravidlem on‑line nákup = on‑line care. My se k tomu všemu však nebojíme zvednout i telefon a s vašimi klienty mluvíme jako by byli naši vlastní. Neznamená to, že se staneme profíky na váš obor, ale uděláme maximum pro to, abychom ho dobře pochopili. Nemáme však naučenou šablonu telemarketérů.

Co vám tato služba tedy může přinést?

  • požadavky od zákazníků na kontaktování vašeho obchodního oddělení
  • požadavky na zaslání nabídky
  • požadavky na domluvení schůzky
  • požadavky na zanesení do e-mailové databáze (newslettery)
  • ověření aktuálnosti kontaktů
  • činnost, kterou konkurence nedělá
  • odpovědi od zákazníků na dotazy ohledně jejich spokojenosti

A nebyli bychom profíci, kdybychom vašim zákazníkům (když už je máme “na uchu”) nenabídli také vaše aktuální služby. Domluvit obchod se stávajícím klientem je totiž o poznání snazší než věnovat čas získávání nového.

 

V praxi reálně obvoláváme klidně 2 000 kontaktů a nebojíme se negativních odpovědí. Každou zpětnou vazbu vstřebáme a předáme. Navíc získáváme další potřebné noty pro naši budoucí spolupráci v marketingu, protože:

  • víme, jaké jsou dotazy a přání vašich zákazníků
  • dokážeme prolnout získané informace z obchodu do marketingu

Kdy se vám bude obvolání kontaktů hodit?

  • pokud jste majitelem malého či středního podniku
  • pokud máte malý obchodní tým, který se zaměruje na vyřizování poptávek nebo řešení operativních požadavků od stávajících zákazníků a nezbývá vám čas na péči o všechny stávající zákazníky
  • pokud chcete, aby vaše kontakty obvolali profesionální obchodníci
  • nemáte prostor, nechcete budovat či spolupracovat s externím call centrem

Bude stínovat vaše obchodníky

Být na chvíli stínem vašich obchodníků, tedy stoupnout si s nimi na kamennou prodejnu či veletrh, má pro vaši firmu a naši budoucí spolupráci velký přínos.

Opět se zde prolíná obchodničina s marketingem. Pro dokonalé pochopení vašeho podnikání potřebujeme znát jací jsou vaši zákazníci a co očekávají. To zjistíme jedině tak, že jim půjdeme osobně potřást rukou. Ale o tom už vypovídá naše další služba – rozhovory se zákazníky.

Povede řízené rozhovory

Jak se vaši zákazníci ptají na vaše stroje nebo spotřebiče? Zajímáme se. Proto s vámi vyrážíme na veletrh a ptáme se vašich zákazníků sami. Pro vás bude tato služba přínosná především proto, že:

  • provedeme segmentaci trhu, ve kterém se pohybuje vaše společnost
  • vybereme cílové skupiny ze segmentů zákazníků
  • povedeme rozhovory s lidmi, kteří ještě nejsou vašimi zákazníky, ale do segmentů zapadají
  • pojedeme s vámi na veletrh a profesionálně vám pomůžeme s obchodničinou

V čem jsou naši obchodníci jedineční?

Naši obchodníci se neustále vzdělávají a zhodnocují více než 13 let obchodních zkušeností. Jde o naprosté profíky, kteří se postarají o to, abyste nezabloudili v záludném obchodnickém lese a zároveň s vámi povedou otevřené a přátelské rozhovory během jednání o spolupráci s námi.

A proč jezdí za klienty spolu s marketéry?

Běžná praxe v mnohých agenturách probíhá tak, že obchodník tlumočí na jednání s klientem slova jednotlivých specialistů, která leckdy přetvoří nebo po cestě zcela zapomene. Než se proto výsledek prací posune k oboustranné spokojenosti, dochází často k mnoha nedorozuměním a vše se zdlouhavě prodlužuje.

My máme postup zcela jiný. Vhledem k tomu, že jsme malý tým specialistů a obchodníků sedících v jedné kanceláři, vzděláváme se mezi sebou, ať už chceme nebo ne. Každý však chceme dělat hlavně svou práci a to nejlépe jak dovedeme. Proto jezdíme na jednání v týmu a častokrát dokonce všichni. O obchodní část jednání se zákazníkem se starají naši obchodníci a na specializované oblasti on-line marketingu jsou zde sami marketéři. Proč vlastně? Protože to funguje! Našli jsme totiž svůj vlastní recept na spolupráci se zákazníky, která vede k oboustranné spokojenosti. Přečtěte si naše reference.

Máte zájem o naše služby? Chcete zjistit podrobnosti? Napište nám.