Spolupráce s českými lázněmi

Ohlasy a reference: Léčebné lázně Bohdaneč a lázně Teplice nad Bečvou

Léčebné lázně Bohdaneč a lázně Teplice nad Bečvou včetně projektů MW clinic a Alzheimer care
Paní Bohdana Opočenská – výkonná ředitelka

Začátek spolupráce: únor 2017
17 jednání a pracovních dní strávených u zákazníka
Přes 350 odpracovaných hodin v týmu
Přes 690 najetých kilometrů
(údaje k srpnu 2017)

Pro Léčebné lázně Bohdaneč a lázně Teplice nad Bečvou, pod kterými jsou zároveň zaštítěny projekty Alzheimer care a MW clinic, spravujeme v oblasti online marketingu:

  • PPC kampaně ve vyhledávací síti,
  • bannerové a textové kampaně v obsahové síti,
  • pracujeme na optimalizaci pro internetové vyhledávače včetně SEO copywritingu,
  • řízené rozhovory,
  • upravujeme webové stránky a průběžně provádíme jejich uživatelské testování,
  • tvoříme reklamní kampaně i organické příspěvky na Facebooku obou lázní.
  • podílíme se na vylepšení služeb Call centra

Jasným úkolem a cílem bylo zvednout návštěvnost webu, podpořit povědomí publika o projektech, procedurách a pobytech, zvýšit počet poptávek a průběžně ladit web (vylepšit vzhled a obsah, zpříjemnit návštěvu uživatele a zároveň zaškolit v systému pracovníky lázní).

Jak naši spolupráci hodnotí vlastními slovy paní Bohdana Opočenská, výkonná ředitelka obou společností? Přečtěte si naši referenci.

Hodně spolu komunikujeme

„Spolupráci vnímám jako velmi přínosnou a příjemnou, protože se jedná o tým ohromně komunikativních lidí, kteří dokáží přesně vystihnout naše požadavky. Mají velkou snahu a vysoké pracovní nasazení. Líbí se mi jejich nadšení a jak pojímají práci komplexně. Díky tomu, že hodně komunikujeme, vidíme, v čem nám mohou i nadále pomáhat.“

Líbí se mi, že u nás tráví čas

„Je proto možné skoro vše nastavit okamžitě během celodenní schůzky. Subjektivně mi spolupráce přinesla dobrý pocit, že jsme se někam posunuli a je o náš online marketing dobře postaráno. Na 100 % vidíme výsledky, které mají narůstající tendenci. Nejen, že mi jejich služby usnadnily práci, ale vím, že na všem pracují profesionálové.“

Překvapila mne neformálnost příspěvků na Facebooku a lákavá webová prezentace

„Příspěvky na Facebooku jsou netradičně pojaté, vtipné a velmi dobře fungují na naše publikum. Byli jsme zvyklí komunikovat na sociální platformě poměrně úřednicky. Dále mě překvapilo i to, jak dobře a lákavě může vypadat webová stránka, kterou nám připravili. Ani jsem nevěděla, že to náš systém umožňuje.“

Výsledky potvrzují nejen pracovníci lázní, ale i naši klienti

„Cíle hodnotíme nejen podle návštěvnosti stránek a tržeb, ale i subjektivně. Kolegové v lázních si všímají, že jsme opravdu vidět a rozhodně se zvyšuje povědomí o značce. Dokonce to říkají i naši klienti. Prezentace vypadá moderně, působí lákavě a lidem se líbí.“

Přátelům a partnerům doporučím DF MARKETING s klidným svědomím

Není na co čekat, výsledky jsou vidět téměř okamžitě. Ušetří to čas a usnadní práci. Osobně považuji internetovou prezentaci za velmi důležitou. Přešli jsme na řešení i na úkor tiskovin. DF MARKETING budu doporučovat přátelům a partnerům s klidným svědomím. Málokdy se vidí takový zájem o zákazníka a solidní jednání.“

Třemi slovy na závěr

  • Profesionální
  • Pružní
  • Empatičtí

Naše cíle v bodech, které jsme v lázních splnili a nadále plníme

  • Jezdíme na celodenní jednání a naši práci odvádíme okamžitě přímo u zákazníka
  • Žádné dlouhé dopisování po e-mailech – důležité věci řešíme zásadně osobně a vyrážíme „do terénu“ i přesto, že do Teplic nad Bečvou to pro nás není zrovna za rohem
  • Do posledního puntíku se snažíme pochopit zákazníky našeho zákazníka
  • Hodně se ptáme a nasloucháme
  • Plnění termínů a dohod máme minimálně na prvním místě
  • Nejsme nejlepší, ale pro náš společný úspěch děláme maximum
  • Účastníme se akcí zákazníka
  • Zhodnocujeme 13 let obchodních, marketingových a lektorských zkušeností