Online marketing pro TECHNOLOGY – GARAGE

Cílem spolupráce je zvýšit návštěvnost e-shopu, upravit texty a optimalizace pro vyhledávače celkově, aby byly stránky co nejlépe dohledatelné v prostředí internetu, zvýšit podíl e-shopu na celkovém obratu firmy a pomoci mu dosahovat lepších výsledků.

28. 8. 2017

TECHNOLOGY – GARAGE
Ing. Václav Lhoták – jednatel
Začátek spolupráce: říjen 2016
22 jednání a pracovních dní strávených u zákazníka
Přes 477 odpracovaných hodin v týmu
Přes 7200 najetých kilometrů
(údaje k září 2017)

Pro společnost Technology garage, která se specializuje na kompletní technologické vybavení autoservisů a pneuservisů, spravujeme v oblasti online marketingu:

  • PPC kampaně ve vyhledávací síti,
  • bannerové a textové kampaně v obsahové síti,
  • optimalizaci pro internetové vyhledávače včetně SEO copywritingu,
  • newslettery,
  • copywriting,
  • analýzu klíčových slov,
  • kompletní marketing pro vybrané značky (USAG, MECLUBE a další značky, které zastupuje)

Jak naši spolupráci hodnotí vlastními slovy pan Ing. Václav Lhoták, jednatel společnosti? Přečtěte si naši referenci.

Přijedou a práce se někam okamžitě posouvá

„My v Technology jsme detailisti a vyžadujeme opravdu kvalitní výstupy. K některým věcem nám nezbývá čas se vracet, nechceme proto pinkat rozdělanou práci tam a zpět. Takže je úžasné, že jsou tady. Přijedou a práce se někam okamžitě posouvá, což je pro nás velice efektivní. Systém spolupráce hodnotím výborně a zajímavě. Jsme zvyklí dotahovat práci do konce mnohem rychleji, vzájemně doladíme služby. Navíc nás do práce donutí. Když už sedí u nás v kanceláři, nezbývá nic jiného než to řešit.“

Zlepšili jsme se a vidím rozumný vývoj

„Nepochybně jsme se zlepšili v prezentaci na internetu, máme lepší SEO – především texty, které nebyly úplně v pořádku. Znatelně se to projevilo v kategorii profi nářadí a zapracovali jsme také společně na olejovém hospodářství. Naše práce se nedá s jejich srovnávat. Na začátku se navíc tvořila opravdu důkladná analýza klíčových slov. Celkově vidím rozumný vývoj a vznikají díky naší spolupráci i naše další priority.“

Vyhovují mi reporty

Výsledky hodnotíme podle reportů, které mi vyhovují, protože jsou přehledné. Občas si musím nechat vysvětlit odborné věci nebo to, co důležité je a co není, ale stačí když si spolu vždycky na chvíli sedneme.“

Co bych doporučil někomu, kdo váhá? Ať mi klidně zavolá

„Určitě doporučuji spolupráci s profesionály a dát důvěru ve vstupní analýzy, které jsou velmi důležité, protože je pak možné zaměřit se na různé produkty. Hlavně je dobré nechat data zhodnotit odborníky hlouběji. Laik nemá šanci, kvalita práce je nesrovnatelná. Jsou to investice, ale pokud to nezkusíte, tak to nezjistíte. A co bych doporučil někomu, kdo váhá? Ať mi klidně zavolá, řeknu mu to rád.“

Třemi slovy na závěr

  • Serióznost
  • Kvalifikace
  • Flexibilita

Naše cíle v bodech, které jsme v Technolgy Garage splnili a nadále plníme

  • Jezdíme na celodenní jednání a naši práci odvádíme okamžitě přímo u zákazníka
  • Žádné dlouhé dopisování po e-mailech – důležité věci řešíme zásadně osobně a vyrážíme „do terénu“
  • Do posledního puntíku se snažíme pochopit zákazníky našeho zákazníka
  • Hodně se ptáme a nasloucháme
  • Plnění termínů a dohod máme minimálně na prvním místě
  • Nejsme nejlepší, ale pro náš společný úspěch děláme maximum
  • Zhodnocujeme 13 let obchodních, marketingových a lektorských zkušeností