Když systém na míru ušetří více než 75 % časuReference Centrum Dluhopisů

Centrum Dluhopisů s.r.o. řešilo stejný problém jako mnoho dalších firem - záplavu tabulek, únavné papírování, nekonečné přehazování mailů, zdlouhavé vyřizování poptávek a s tím související nedostatek zaměstnanců. Společnost proto poptala nás, abychom jí navrhli firemní CRM systém na míru

Když systém na míru ušetří více než 75 % časuReference Centrum Dluhopisů

Nedostatky původního řešení

  • Ve firmě se používalo min. 5 mezi sebou nepropojených firemních systémů
  • Web nebyl integrován s žádným systémem, poptávky zaměstnanci zpracovávali z e-mailu
  • Zaměstnanci mezi sebou využívali hned několik komunikačních kanálů

Cíle nového řešení

  • Automatizovat výrobní procesy ve firmě
  • Urychlit vyřízení poptávky
  • Evidence smluv, komunikace, historie
  • Generování smluv a důležitých dokumentů

Výhody navrženého řešení

Automatizovaná
komunikace

Díky systému již firma nemusí vyřizovat opakující se dotazy od zákazníků a zaměstnanců.

Ohromná úspora
času

Firma již nutně nepotřebuje více zaměstnanců. Uspořila min. 75 % pracovního času svých zaměstnanců i majitelů.

Uživatelská přívětivost a průběžná školení

Při každé naší návštěvě průběžně zaměstnance školíme, aplikujeme novinky a procesy a všichni tak vědí, jak se systémem pracovat.

Vše na jednom
místě

V systémech na míru dokážeme opravdu obsáhnout vše, co při práci potřebujete. To byl i jeden z důvodů, proč si Dluhopisy vybraly nás. 

Min. úspora času nyní činí 75 %!


Když náš tým poprvé zavítal do kanceláří zákazníka, každý se zde topil v moři papírů. Potom, co jsme spustili CRM systém, měli zaměstnanci na pracovních stolech jen kávu a fotky rodiny. 

Poptávky z webu nyní zpracují přibližně za hodinu (původně 5-7 hodin). Čím to? Systém maximalizoval automatizaci ve firmě. Stará se o správu zákaznického portfolia, automatické kategorizování nasbíraných kontaktů, evidenci komunikace, detailní statistiky, generování smluv a jiných potřebných dokumentů a k tomu všemu odpovídá nejvyšším technickým požadavkům, tedy je velice rychlý a skvěle zabezpečený.

Jako jediní jsme mysleli na vše


Proč se Dluhopisy rozhodli pro nás? O cenu zde ani z daleka nešlo. Jako jediní jsme však z vybraných dodavatelů dokázali zapracovat úplně vše, co si zákazník od systému sliboval a navíc jsme ještě sami vymysleli a navrhli procesy, které přiblížily výsledné řešení ještě blíže k dokonalosti. 

Za úspěšným systémem stojí velmi důkladná příprava. Každé naše (celodenní) jednání jsme pozorovali zaměstnance, sledovali, jak pracují a vymýšleli, co by jim pracovní proces usnadnilo.

Vždy v termínu

Na závěr nutno podotknout, že jsme, i přes mnoho nadstaveb, které se v průběhu zapracovaly, spustili systém v původně plánovaném termínu

1 250 hodin

celkové práce na projektu

330 hodin

strávených u klienta

Jak vypadá výsledek?

Centrum Dluhopisů

Důležité milníky při tvorbě CRM pro Dluhopisy.cz

Start

Duben 2018

První kontakt

Klient nás oslovil e-mailem s dotazem k CRM systému.

Květen 2018

Tvorba specifikace

Nabídli jsme zpracování důkladné specifikace, kterou jsme za velmi krátký čas také připravili.

Zpracování

Červen 2018

Návrh CRM

Na konci června jsme předložili finální návrh řešení CRM na míru.

Červenec 2018

Vývoj CRM

Na základě připravených specifikačních podkladů jsme se pustili do práce.

Září 2018

Předání 1. fáze projektu

Již začátkem měsíce jsme předávali a zaškolovali záměstnance Dluhopisů na první domluvenou fázi projektu. Ta zahrnovala vše potřebné pro běžný chod firmy.

Říjen - prosinec 2018

Předání dalších pěti fází projektu

Během několika dalších měsíců jsme postupně před dohodnutými termíny předávali další a další nadstavbové fáze. I nadále se systémem pracujeme a společně se zákazníkem plánujeme další fáze projektu.

Pokračování

Rozlučte se s excelovskými tabulkamiNechte si od DF navrhnout systém na míru.