Milan Doruf

Perfekcionalista, kterého nabíjí budování pevných vztahů se zákazníky a má mnoho sil na to, aby předal bohaté zkušenosti dalším obchodníkům.

“Mám myšlenku nebudovat jen další marketingovou společnost v řadě. Moje vize je být součástí firmy/klienta v takové míře, že pokud klient bude zvát své zaměstnance na firemní akce, pozve i mě a můj DF tým. Natolik chci být srostlý s klientem a být jeho součástí.”

Milan je srdcem obchodník, který má takříkajíc velké uši a malou pusu. Je to perfekcionalista, který si hlídá, aby o výstup ze strany týmu DF byl v nejvyšší kvalitě a včas, díky tomu, že se může opřít o své kolegy.

Za sebou má více než 13 let zkušeností v aktivním obchodě v oblasti marketingu. Prošel pozicemi od aktivního telemarketéra a samostatné obchodničiny až po pozici ředitele Obchodní divize v online marketingové společnosti. Zde vedl tým přibližně patnácti obchodních manažerů a klíčových obchodníků.

Odjakživa zkoušel možné cesty, které vedou k akvizicím. Za svou praxi pak předal své zkušenosti více než 40 obchodníkům, realizoval přes 3 000 schůzek a několik desítek tisíc telefonátů. Dnes je majitelem DF MARKETING, nabíjí ho budování pevných vztahů se zákazníky a má mnoho sil na to, aby předal bohaté zkušenosti dalším obchodníkům.

Volný čas věnuje naplno své rodině a pevně věří, že si opět najde čas v létě na golf a v zimě na lyže.

Motto: Inspiruji se lidmi, kteří tvoří, těch, co boří, se ptám proč.