Blog Co je nového u DF

Přečtěte si, jaké máme výsledky, na čem zrovna pracujeme a co za jedinečné služby odvádíme u našich zákazníků.

Web za 2 dny? Výzva, kterou jsme zvládli na jedničku!

V úterý nám zavolal klient, že by potřeboval vyrobit nový web. Do čtvrtka. A to pro nás byla výzva!

Spustili jsme web pro K a P e

Pro našeho klienta jsme vyrobili a dnes spustili webovou prezentaci, která bude zcela jistě jeho reprezentativní webovou vizitkou.

Externí marketing pro Elektro Vlášek

Přečtěte si, jak vznikala a nadále probíhá spolupráce s naším prvním klientem, Elektro Vlášek, který si nás najal jako externí marketingové oddělení. Mimo správu PPC a FB kampaní, copywritingu a další se nám pro něj podařilo spustit také autorizovaný e-shop splňující velice náročné požadavky prémiové mezinárodní značky Miele. Co za úspěchem stojí?

Zcela nový web pro TKV

Obchodní společnost TVK, s.r.o. nás oslovila s poptávkou na nový web. Příležitosti jsme se chopili a vytvořili webovou prezentaci na míru.

Odstartovali jsme web pro Agro Žamberk

Dnešním dnem jsme spustili zcela novou webovou prezentaci pro akciovou společnost Agro Žamberk.

Vyrobili jsme web pro Biosfor

Pro společnost Biosfor byl náš společný cíl jednoznačný - vytvoření a následné hladké spuštění webové prezentace.

Nová webová prezentace pro Ing. Václava Lhotáka

Pro pana Ing. Václava Lhotáka, jakožto kandidáta ve volbách do obecních zastupitelstev 2018, jsme vytvořili zbrusu novou webovou prezentaci.

Facebook Ads pro lázně Teplice nad Bečvou

Pro léčebné lázně Teplice nad Bečvou jsme spravovali marketing od února 2017. V dubnu se v lázních rozhodli zkusit “své štěstí” i na Facebooku a udělali dobře. Úkolem pro nás v DF MARKETINGu bylo podpořit v několika kampaních lázeňské balíčky.

Online marketing pro TECHNOLOGY – GARAGE

Cílem spolupráce je zvýšit návštěvnost e-shopu, upravit texty a optimalizace pro vyhledávače celkově, aby byly stránky co nejlépe dohledatelné v prostředí internetu, zvýšit podíl e-shopu na celkovém obratu firmy a pomoci mu dosahovat lepších výsledků.

Spolupráce s českými lázněmi

Jasným úkolem a cílem bylo zvednout návštěvnost webu, podpořit povědomí publika o projektech, procedurách a pobytech, zvýšit počet poptávek a průběžně ladit web (vylepšit vzhled a obsah, zpříjemnit návštěvu uživatele a zároveň zaškolit v systému pracovníky lázní).